Ve čtvrtek 11. 4. 2024 rozeslalo Ministerstvo školství depeši "Metodický výklad pro zjednodušené projekty k vykazování indikátoru 600 000 bez IS ESF".
Aktuálně šablony
Úprava identit v MS21+
Upozorňujeme, že stále trvá povinnost provést úpravu identity v systému MS21+ (ISKP21+). Termín pro změnu byl prodloužen, nicméně lze očekávat, že tradiční možnost přihlášení do monitorovacího systému prostřednictvím uživatelského jména a hesla bude ukončena dne 29.3.2024.
Ministerstvo školství zveřejnilo tyto dotazníky 29. 1. 2024. Jejich zpracování je podmínkou pro správné ukončení každého projektu. Dotazníky jsou dva a najdete je na adrese https://evaluace.opjak.cz/.
V úterý 30. 1. 2024 rozeslalo Ministerstvo školství velmi důležitou depeši "Šablony – výstupní evaluační dotazníky zpřístupněny" k ukončování projektů Šablony OP JAK. Jak jsme avizovali v našem pravidelném elektronickém zpravodaji, podrobnější informaci k tomuto kroku připravujeme na příští týden.
V minulém týdnu obdrželi řešitelé šablonových projektů depeši "Základní principy kontroly dotací financovaných formou ZMV ze strany finančních úřadů".
Připomínáme všem řešitelům šablonových projektů, jejichž závěrečná zpráva byla schválena v roce 2023, že je třeba do poloviny února odeslat tabulku finančního vypořádání jejich šablonového projektu.
Krátké shrnutí problému (navazujeme na naší informaci k depeši ze dne 17. 12. 2023).
Kontrola projektů OP JAK
Upozorňujeme naše klienty, že součástí námi poskytovaných služeb je také příprava dokumentace pro tzv. kontrolu šablonového projektu na místě. Tato činnost je poskytována v rámci balíčku služeb, tzn. že nevytváří pro klienta nutnost hradit tuto službu navíc.
V minulém týdnu obdrželi řešitelé šablonových projektů depeši (případně ji v nejbližší době obdrží) Úprava identit v MS21+. Jde o důležité technické upozornění, osobně dotýká všech uživatelů monitorovacího systému, kteří pro přihlášení využívají standardní způsob ve formě jména a hesla (přihlášení přes ADFS).
Jak vykazovat inovativní vzdělávání
Po zkušenostech s administrací šablon "Doučování" a "Školní klub", kdy pedagog vedl docházku v třídní knize u sebe na počítači a odevzdal ji zpravidla těsně před zpracováním zprávy o realizaci, se jeví jako praktické vést evidenci Inovativního vzdělávání na cloudových úložištích (nejužívanější OneDrive, Google Disk, iCloud…).