Šablony pro ZŠ
Pomůcky pro práci s šablonovými projekty pro mateřské školy představují metodické doporučení a není proto vyloučeno, že škola nezvolí pro realizaci projektu vlastní způsob financování. Následující dokumenty zpracovali naši odborníci jako pomoc vedoucím a projektovým pracovníkům mateřských škol pro administraci šablonových projektů. Při jejich fomrulaci vycházeli ze znalosti školního prostředí, z postupů obvyklých v resortu školství a s ohledem na uznatelnost nákladů v případě projektů financovaných z fondů EU.
Personální podpora
II/1.1 Školní asistent - personální podpora ZŠ
Přinášíme základní informace o zařazení školního asistenta do života školy (včetně pracovní náplň, zařazení do platové třídy, platového tarifu) a další potřebné údaje.
Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ
II/2.9 Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ
Jak financovat tuto šablonu se dočtete v přiloženém dokumentu.
II/2.10 Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv (pro ZŠ)
Hrazení pobytu pedagogů na partnerské škole najdete v této metodické pomůcce.
II/2.11 Tandemová výuka na ZŠ
Tandemová výuka je zcela nový způsob spolupráce pedagogů v jedné třídě. Jak na ní?
II/2.12 CLIL ve výuce na ZŠ
Výuka předmětů v cizím jazyce je zajímavý způsob využití mezipředmětových vztahů na základní škole.
II/2.13 Nové metody ve výuce na ZŠ
Zavádění nových metod ve výuce na základní škole prostřednictvím kolegiální spolupráce pedagogů.
Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ
II/3.1 Čtenářský klub pro žáky ZŠ
V tomto dokumentu najdete způsob, jak je možné financovat činnost čtenářského klubu na škole.
II/3.2 Klub zábavné logiky a deskových her pro žáky ZŠ
V tomto dokumentu zase objevíte způsob, jak je možné financovat činnost klubu zábavné logiky na škole.
II/3.3 Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem
Dokument obsahuje rady, jak financovat doučování žáků ohrožených školním neúspěchem.
II/3.4 Příprava na vyučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem
Dokument obsahuje rady, jak financovat přípravu na vyučování žáků ohrožených školním neúspěchem.